ראשי רשויות לרה"מ: "טפל בשריפות הלא חוקיות"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ראשי רשויות לרה"מ: "טפל בשריפות הלא חוקיות"

ראשי רשויות בפניה לראש הממשלה: "משרדי הממשלה מגלגלים אחריות, היכנס לעובי הקורה" • מסתבר כי השפעת השריפות הגיעה לידי כך שבמעון ביישוב 'צופים' מחצית מהילדים סבולים מאסטמה

שריפה • אילוסטרציה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תופעת השריפות הפסולת משני עברי הקו הירוק מדאיגה את ראשי הרשויות שפונים היום לראש הממשלה ומבקשים "התערב בטיפול בנושא".

"בשנה האחרונה, בעקבות החמרת התופעה, מתקבלות תלונותיהם הרבות של התושבים: זיהום האוויר, העשן וריחות השריפה מאלצים רבים להסתגר בבתיהם, בתריסים מוגפים ובחלונות סגורים", כותבים ראשי הרשויות.

המצב הגיע לידי כך שבמעון אחד בישוב צופים בשומרון מחצית מהילדים החלו סובלים מאסטמה בחצי השנה האחרונה. ראשי הרשויות מציינים כי התושבים מדווחים על תחושת מחנק, קשיי נשימה, גירויים בעור וצריבות בעיניים. במכתב קובלים ראשי הרשויות על אזלת ידן של רשויות האכיפה בטיפול בתופעה ומציינים כי היקף תופעת שריפות הפסולת באזור עצום, אולם משרדי הממשלה השונים מגלגלים את האחריות מהאחד למשנהו. וכאמור, כעת הם קוראים לראש הממשלה להתערב באופן אישי ולהעלות את הנושא לסדר היום בדחיפות כדי למגר את התופעה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שגם הוא בין יוזמי הפנייה: "מתברר שזיהום האוויר אינו מכיר בקו הירוק. המצב בו תושבים נמצאים תחת מתקפה של שריפות לא חוקיות לא יכול להמשך. יש למדינת ישראל את הכלים לעצור את הדבר הזה ואנחנו סומכים ידינו על הממשלה ועל השר להגנת הסביבה שהוא השר הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל בשנים האחרונות, שיפעלו בנושא בדחיפות"



1 תגובות

מיין תגובות